×

Kundeservice

Kontakt muligheder:

1: Telefon: +45 51203141
2: Mail: info@woops.dk

Vi svare indenfor 24 timer på mail, men skriv gerne til os på facebook.

Åbningstider:

Man-Fre 10:00 - 16:00
Lør - 10:00 - 14:00
Besøg i butikken, kun efter aftale pr. telefon.

Glemt detaljer?

Salgs- og leveringsbetingelser

Fordele for dig som kunde:
- GRATIS fragt ved køb for over 400,00 kr.
- Fragt fra 39 kr. med Post Danmark/PostNord, GLS eller DAO i DK
- Ubegrænset returret
- Altid en lille overraskelse med i vores pakker

FORRETNINGSBETINGELSER:
Bestilling: Alle priser på websitet angives inklusive moms, alle afgifter, told mm. i Danmark Du kan som kunde ikke forvente, at der medfølger dansk manual på alle vores varer. I det omfang der forefindes brugsanvisning på dansk medsender vi denne.
Sådan handler du hos Woops.dk:

Du skal igennem 5 trin:
1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven og gå herefter til kassen.
2. Indtast dine personlige oplysninger:
a. Navn og adresse
b. E-mail og telefonnr.
3. Vælg forsendelse og betalingsmåde.
4. Godkend vores salgs- og leveringsbetingelser.
5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden, det er vigtigt for at du kan modtage oplysninger om din forsendelse og godkend købet.

Sådan foregår betalingen:

Betaler du med betalingskort er du altid sikret mod misbrug. Du har nemlig mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt.
Du har ingen selvrisiko i tilfælde af at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem og Woops.dk benytter portalen Quickpay, som er meget anvendt af netbutikker. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1200 kr. når dit dankort misbruges ved brug af pin-koden.
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Woops.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra Woops.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
I vores e-butik kan du betale med følgende betalingsmidler: Mobilepay, Visa Dankort, MasterCard, Maestro, JCB & American Express, Visa Electron og Mastercard Debit.

Levering:
Alt hos Woops.dk, bliver afsendt med Post Danmark/PostNord, GLS eller DAO til priser fra 39kr. uanset hvor meget du bestiller. Ved 400kr. eller derover er der gratis fragt.
Din bestilling vil hurtigst muligt blive behandlet, pakket og afsendt til dig. Vi arbejder altid at få din ordre afsted samme dag du bestiller, normalt kommer den afsted samme dag hvis du bestiller inden kl. 16.00. Da vi benytter Post Danmark/PostNord er det dag til dag levering. Men i travle tider, som f.eks. Julen kan leveringstiden komme op på 1-3 dage, såfremt varen er på lager.
Afhenter du ikke din pakke, returneres den automatisk til Woops.dk igen og du vil blive opkrævet et returgebyr på 39kr. der fratrækkes det beløb vi sætter retur på din konto.
Benytter du privatlevering/flexlevering med Post Danmark/PostNord stilles din pakke på adressen hvis ikke du er hjemme. Det er dit eget ansvar når pakken er afleveret/placeret på det pågældende sted.
Post Danmark/PostNord eller Woops.dk er ikke ansvarlig for at erstatte pakken hvis den bliver stjålet eller på anden måde forsvinder fra det sted den er afleveret.

  1. Ubegrænset fortrydelsesret af ubrugte varer: Nedenstående betingelser gælder KUN den ubegrænsede returret af ubrugte vare. Vi tilbyder vores kunder ubegrænset returret så længe varen er ny og ubrugt. Har du ifølge de nye EU regler for webhandel vedtaget 14-06-2014 taget varen i brug og ønsker at returnere den gælder returret i punkt 2. Når varen returneres til os og du dermed benytter din fortrydelsesret, kan dette kun ske, såfremt varen returneres i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den. Den ubegrænsede Fortrydelsesret bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, hvor det mindsker varens salgsværdi væsentligt. Når du benytter fortrydelsesretten skal du selv betale for fragten, når du returnerer varen. Hvis du har købt en vare via en webshop i Danmark, har du oftest ret til at fortryde købet uanset begrundelsen. Du skal bare returnere varen til os i samme stand, som vi leverede den i, herefter sørger Woops.dk for at pengene sættes retur på din konto. Du skal derfor altid oplyse dit konto nr. og ordre nr. når du returnerer varer.
  2. 14 dages returret af brugte varer  Ifølge en ny EU lov vedtaget 14-06-2014 giver det dig nu, som forbruger, mulighed for at returnere varer, du har taget i brug eller har brudt emballagen på. Vi skal have modtaget din returforsendelse senest 14 dage efter levering. Du afholder som kunde selv alle returomkostningerne. Du afholder som kunde også selv pris forringelsen (den nedsatte værdi af varen ved brugen eller en brudt emballage) Herefter vurderer vi hvad din brugte varer er værd se eksempel nedenfor. Eksempel : En kunde køber en bluse til 79 kr. Kunden har vasket og brugt blusen et par gange. Kunden fortryder sit køb og returnerer blusen inden for de 14 dage. Woops går nu ind på en offentlig side, med salg af brugte bluser/tøj, tager en vurdering ud fra 3 eksempler og udregner den gennemsnitslige pris. Den gennemsnitslige pris af de 2-3 eksempler, er den pris vi returnerer til dig. Hvis den gennemsnitslige salgspris af en brugt bluse er 20 kr. returnerer vi 20 kr. til din konto. Vi opfordrer vores kunder til ikke at gøre brug af denne lov vedr. returret på brugte varer, idet pris forringelsen / nedsættelsen er markant på brugte børnesager. Du afholder selv nedsættelsen samt returfragten.

Ombytning:
Bemærk, vi ombytter gerne til en anden størrelse eller farve, hvis lager haves eller til en anden vare. Bemærk, du selv er ansvarlig for den økonomiske del af returneringen til vores lager. Woops.dk betaler returfragten, når den ombyttede vare sendes tilbage til dig. Er den ønskede vare udsolgt, vil pengene blive krediteret til det kort bestillingen er foretaget med.

Retur adressen er:
Woops.dk
Ørderup Kirkevej 39,
6520 Toftlund.

Reklamation:
Hvis der er noget galt med varen du har købt (reklamationsret):

Når du handler hos Woops.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret.

Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Reklamation gælder ikke almindelig slitage / brug af en vare. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Kontakt vores kundeservice på tlf.: 51203141 eller send os en mail på info@woops.dk så skal vi selvfølgelig nok hjælpe dig.
Ved fejl, eller mangler på den leverede vare, skal du hurtigst muligt kontakte Woops.dk via e-mail info@woops.dk med en redegørelse for reklamationen og gerne vedhæfte et billede af reklamationen. Hvis Woops.dk skal dække en eventuel returnering, dækker vi op til Max. 49,-, ved dokumentation af kvittering. Hvis varen er afhentet hos Woops.dk på adressen: Ørderup Kirkevej 39, 6520 Toftlund, bedes du ved forudgående aftale møde op samme sted med din reklamation, samt din kvittering.
Du kan med fordel benytte vores returportal til ombytning, reklamation eller andet. Følg vejledningen her.

TOP